perjantai 29. elokuuta 2014

HAVING FUN


 Saikku lusittu ja tänään taas innosta piukuen töihin! Tosissaan keskiviikkona mulla olisi oikeesti ollut vapaa päivä töistä ja oltiin sovittu et mennään kullan kanssa katsomaan 22 Jump Street leffaan. No vaikka mä saikulla olinkin niin tottakai halusin lähtee siltikin sinne, joka oikeesti kannatti. Leffa oli niiiiin hyvä et suosittelen käymään katsomassa sen. Jos et oo kattonu ykkös osaa niin kato ja mee ihmeesssä kattomaan toi kakkos osa. Innolla jo kolmos osaa odotellessa, jospa tulisi !

Viimeviikon perjantaina sain puhelun ystävältäni että olinko huomannut facebookissa että olin voittanut VIBE kilpailun. Noh en ollut huomannu ollenkaan, siinä oli semmonen tunti aikaa et olisi alkanut työt. Harmillisesti en saanut ketään tilalleni töihin, joten en voinut vastaanottaa palkintoani ja mennä ystävieni kanssa juhlimaan voittoani. Mutta tottakai sitten se kenen kanssa olin yhteyksissä lupasi minulle tuon 50€ Ravintola.fi lahjakortin (tyyliin säälistä). Tuli paljon parempi fiilis kun ties että ei menettäny oikeestaan mitään vaikka en päässytkään menemään sinne Escapeen. Olinpahan ainakin tienaamassa töissä rahaa senkin edestä.

Keskiviikkona leffan jälkeen jäätiin keskustaan odottamaan että escape aukeaa klo 22.00 ja käytiin sitten lunastamassa tuo minun palkintoni sieltä. Aateltiin kullan kanssa syömässä tuolla lahjakortilla ensiviikon lauantaina Helsingissä jossain raflassa missä tuo lahjakortti käy. Pitkään aikaan olla käyty missään kunnolla syömässä ni nyt ainakin päästään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩