tiistai 26. elokuuta 2014

SYYSFLUNSSAA


Oon tässä viikon ajan kärsinyt kovasta kurkkukivusta joka sitten viime yönä pahentui ja en saanut kunnolla nukuttua ja kuumettakin varmaan yöllä oli kun hikoilutti niin paljon. Parin päivän ajan oon miettiny että voikohan mulla olla jokin angiina koska sen oireet on kurkukipu / kuume ja mullahan noita oireita on ollu.  Noh tänään aamusta sitten päätin soittaa töihin että en oo tulossa en vaan enää jaksa tätä kipua. Vuorovastaava tokas että tottakai käy lääkärissä hakemassa sairaslomalappua ja tuo se töihin kun mahdollista. Lähimpä sit siinä kymmenen aikaan aamulla lääkäriin jonottamaan. Työterveyslääkäri totesi että angiinaa ei ole vaan tämä on tällähetkellä jylläävää sitkeää tautia johonka ei minkäänlaista lääkettä löydy, tämä siis täytyy vaan kärsiä.. Hoitokeinoksi antoi lepoa, kuumaa juomaa ja buranaa. Sairaslomaakin antoi aika rutkasti että saa koti oloissa sairastaa rauhassa.

En tiiä minä varmaan oon jotenkin liian tunnollinen töissä kävijä oikeesti, siis siellä lääkärissä odotellessa mietin että "ähh ei ois pitäny tulla, ne siellä töissä minua tarviisi". En oo siis koskaan ollu mistään harjottelusta tai työpaikasta koskaan pois en edes sairaslomalla. Yleensä vaan oon sairastanu tautini ja kaikki muut aina sillon ku mulla on vapaapäivät tai jokin loma. Nooh toisaalta hyvä että kävin, parempi se kotona olla ja täällä nautiskella teestä ja hämäristä syyspäivistä.

Nyt vaan ei muutakun lääkettä nassuun ja täytyy juoda paljon vitamiini  pitoisia ite tekemiä smoothieita. TSAOO

2 kommenttia:

COMMENTS ! ✩