tiistai 16. syyskuuta 2014

"AI,MITÄKÖ MINULLE KUULUU?"


Heipä hei oon taas viikon verran pitänytkin taukoo koska ei oo ollu mitään maata mullistavaa taikka muutenkaan aikaa höpötellä teille koska oon nukkunu ja yöt käyny töissä. Nyt kun mulla  on ollu pari päivää vapaata, oon päässy vihdoin käymään kirppareilla ja muutenkin kaupungilla. Shoppailu reissulta tarttuikin mukaan muutama riepu kaappia koristamaan, no ei vaineskaan. Ihan tarpeellisia paituleita olivat.

 1. H&M paituli oisko jotain 12,99€  2. Kirppari löytö 3€ 3. Gina tricot 9,95€ 4. Kirppari löytö 3€


Just sopivasti kun meikkivoiteeni oli lopussa ja olin miettimässä uuden ostamista tässä viikon parin sisään. Bongasin citymarketissa tarjouksen osta 2 maybelline puuteria/meikkivoidetta hintaan 15 € joten tottakai mukaanhan lähti sit molemmat puuteri sekä meikkivoide. Muummuassa ostin myös 2 uutta BABY lips huulirasvaa. Toinen on ihan perus hoitava ja toinen hieman värjäävä huulirasva.


Sit kirpparilta lähti mukaan älytön kasa fimoja muutaman euron hintaan. Kaikki oli ihan pötkylänä ja viimeyönä tosissaan päätin urakoida ja leikata kaikki kynsikoristeiksi. Tietämättömille sen verran että fimojahan käytetään kynsi koristeina joko kynsilakan tai kynsiliiman avulla. Todella näppärä vaihtoehto jos ei osaa lakata erikoisia lakkauksia tms. niin esimerkiksi kiinnittää muutama tuollainen kukka fimo vaikka ranskalaiseen manikyyriin.

Tästä muuten lisää seuraavassa postauksessa, nimittäin olisi pienen syysarvonnan paikka ! TSAO

1 kommentti:

COMMENTS ! ✩