lauantai 25. lokakuuta 2014

18.10.2014 PUOLIVUOTISPÄIVÄÄ



 Vietettiin Tonin kanssa viimeviikon lauantaina 6 kuukautispäivää. Alun alkujaan oli puhe että mentäis syömään kiinalaista tai intialaista, en muista kumpaa. Mutta päädyttiinkin viettämään meidän päiväämme minun luona.

Olin edeltävänä iltana leiponut meille mini sydän kakkusia. Jotka hieman epäonnistuivat koska sokeri oli kerennyt jo aamuun mennessä sulaa melkein ihan kokonaan. Mutta ideahan se kaikista tärkein on. Koristeet tein ihan käsin koska ei ollut kirjain muotteja. Ajatuksena kyllä on ollu tilata mutta ei niillä nyt niin kiire vielä ole. Tosissaan viimeksi kun tein kakkua sokerimassasta en laittanut alle kermavaahtoa. Kuten tällä kerralla laitoinkin ja sekös koitui kohtalokseni. Olin kyllä tietoinen että näin voi käydä mutta halusin kokeilla. Seuraavalla kerralla teen ihan ohjeiden mukaan. Nää sydän kakkuset ehkä oli hieman liian vaikeita vielä mulle kuorruttaa koska noi taitos kohdat näyttävät aivan hirveiltä. Taidan pysyä seuraavan kerran vielä pyöreässä kakussa.

Tonille annoin itse lahjaksi annon mustat pisara lakanat + lisä tyynyliinan (kuvaa niistä valitettavasti minulla ei ole). Tonilta taas sain lahjaksi ruusun!! Ihana kun kulta vidoin on opetellu antaa mulle kukkia, mä niin tykkään (jo toinen ruusu kuukauden sisään). Sekä hajuveden, suklaata ja oma tekemän suloisen kortin jonka sisällä on meistä ihana yhteiskuva. Todella ihana antaa lahja jossa näkyy se vaiva miten haluaa panostaa ja antaa sitä omatekemää.

Illasta me tehtiin ruokaa sekä katsottiin leffaa ja vietettiin oikein tiiviisti yhdessä ilta kynttilöiden valossa. Parempaa saa vaan toivoa! LOVE YOU.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩