perjantai 30. tammikuuta 2015

Missä mennään?


Heippahei näin pitkästä aikaa haluan kertoo kuulumisiani, kuten arvaatte töitä, töitä, töitä ja töitä. Kyllä siitä periaatteessa elämäni koostuukin mutta myös toinen asia elämässäni tärkeintä on Toni. Ollaankin nyt saatu vihdoin sovittua asiamme ja luultavasti meillä alkaa mennä asiat niinkuin pitääkin. Rakkaus on ihana asia ja siitä tahtoo sitten pitää kiinni kynsin ja hampain. Koskaan ei tahdo menettää sitä mitä on saanut aikaan rakennettua. Siks Toni onkin mulle niin tärkee, koska se on osa mun elämää ja en todellakaan vois kuvitella antavani sitä osaa mun elämästä pois. Koska mitä mulle sit jäis, työt ja rikkinäinen sydän.

Aika ankeeta oikeesti, mun pitäis alkaa kehitellä mun elämään jotain ajan vietettä. Joko oon töissä tai vapaa päivinä Tonin kanssa. Sit se loppu aika mitä on ni vietän keskustassa tai kämpillä katsoen sarjoja, esimerkiksi nyt oon kattonu koko alkuvuoden Gossip Girliä ja oon siinä edennykkin aika paljon. Ei oo jälellä kun enää n. 10 jaksoo ja sit pitäs taas miettiä et mitähän sit katsoisi.

Oon miettiny et pitäisköhän lähtee aikuispuolelle opiskelemaan tai vaikka jollekkin kurssille ilmottautua? Sitä ei vielä osaa tietää koska asiaa en oo uskaltanu laittaa vielä vireille, kun ees tiiä mitä haluaisin tehdä. Onneks on aikaa miettiä asiaa kun kuitenkin on töitä ja tekemistä siitä vielä monille päiville.

Ehkä mä vielä joskus siellä koulunpenkillä olen vaikka sitä en haluaisi.. No aika näyttää, TSAO!

1 kommentti:

  1. Toivon että teidän rakkaus kestää ja olen itse ollut kohta 20 vuotta tässä suhteessa eli yhdessä kasvettu,ilman ei tulis varmaan toimeen

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩