perjantai 2. tammikuuta 2015

NEWYEAR2015


 Oikein ihanaa alkanutta 2015 vuotta !

Itsehän vietin uuden vuoden vaihtumista 31.12.14 olemalla töissä 22.30 asti, josta sitten suuntasin kotiin päin. Kotona pistin teetä ja katsoin kämppikseni ja hänen kavereiden uuden vuoden juhlintaa hetkisen kunnes menin nukkumaan joskus yhden aikaan. Herätys minulla oli jo kuudelta aamulla koska lähdin töihin kävelemään 7.14 koska työt olivat merkattu alkavan kahdeksan. Noh eipäs siinä 1.1.2015 vietin töissä ollen 8,5 tuntia. Loppu illan sitten vaan lepäilinkin ja vietin rennosti.

Moni on kysyny et "eikö ärsytä olla selvinpäin uutenavuotena ja vieläpä töissä.." tai "ketuttais muakin, no mä vedän sunkin puolesta". No vastaus siihen on että ei ketuta, koska oon niin monena uutenavuotena juonu ja musta on alkanu tuntua et päivänä uusvuos on samanlainen kuin muutkin perjantait tai lauantait. Porukkaa on paljon liikenteessä tms. Okei raketit puuttuu, mut ne onki aika turhia. Todella nätin näköisiä mutta se miinus onkin siinä et ne oikeesti maksaa niin maltaita. Nyt kun olen työelämässä osaan arvostaa sitä mitä siitä sit saa, rahaa. Tottakai mä ennemmin olen töissä uutenavuotena ja saan tupla määrän rahaa kun taas olisin tuolla jossain juhlimassa ja kuluttaisin sitä rahaa.

Toinen kysymys olikin "mikset vietä uuttavuotta poikakaverisi kanssa?" - koska alunperin Tonin piti olla porukoillaan uusivuosi. Mutta hän päättikin tulla Jyväskylään takaisin uutenavuotena. Mutta ei sitten oltu yötä yhdessä koska siinä olisi mulle ollu vähemmän aikaa rentoutua ja nukkua seuraavaa työpäivää varten.Harmittaahan se hirveesti kun ei saanu uudenvuoden pusua kahdeltatoista, koska en ole koskaan sitä saanu. Oon aina jotenkin sen missannut.

Tämä vuosi onkin ihana aloittaa raittiina, ilman rapulaa. Ajatus olisikin että liityn facebookin ryhmään 100 päivää ilman alkoholia. Kyllä mä haluan oikeesti kokeilla tota koska ajatus siitä on mulle niin sanottu haaste joka on otettava vastaan. Samoin jo 30.12 aloitin syömään taas terveellisesti, jätän leivät sun muut hötölt pois mun ruokavaliosta. Karkit, leivokset sun muut herkut on nyt taas jääny unholaan. Koitan olla sen minimissään 2 kuukautta niitä syömättä. Viimevuonnahan siinä onnistuin, en syönyt 2 kk ja viikkoon mitään herkkuja. Kyllä se tunne on silloin ihana kun saa palkita itsensä ja syödä jotain herkkua.

Näistä tunnelmista voinkin sitten myöhemmin kirjoitella lisää mutta nyt vielä kerran oikein ihanaa lämmintä uuttavuotta kaikille ! Toivottavasti juhlitte iisisti, olitte ystävien kanssa, söitte hyvää ruokaa ja piditte oikein hauskaa !

Kuinka juhlitte uuttavuottanne? Joko olette tehneet uudenvuoden lupauksia / tms? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩