tiistai 10. helmikuuta 2015

Uuden viikon kujeita

 
Tänään kävin Tonin kansa Keljossa päivällä kahvilla vaikka suunnitelmana oli nukkua koko päivä yön jäljiltä kun olin töissä. Noh aamusta tulikin huoltomies korjaamaan pari lamppua jotka oli menny rikki viime viikolla. Ei siinä auttanu ku herätä, keittää kahvit, käydä suihkussa ja laittaantua et lähtisin hakemaan postista pakettia. No sit Toni keksi et miks en menis Keljoon sen kanssa kahville, mietin hetken ja päätin että no mikspä ei koska ei mulla muutakaan olisi. Keljossa käytiin prisman Caffitellassa kahvilla ja molemmat otettiin rahkapullat ja kahvit. Toi rahkapulla oli vaan niin öllömakee ton hillon takia, no eipä siinä otin sen siitä pois. Käytiin kaupassa siinä ja ostettiin huomiselle ruoka (tehdään tortilloja !) kun menen huomenna sit Tonille yöksi ja viettämään muutenkin vapaa päivää.


Taloustalosta lähti mukaan 5,90€ maksava kahvi muki matkaan, koska onnistuin rikkomaan vanhan kahvimottini. Okei se muutenkin oli ruma ni hyvä et lähti vaihtoon. Tää sentään on mun näkönen ja tosi söpö. Käy mun niihin Tonilta saamiin lakanoihin kun niissähän on aivan sama teksti ja pinkit nekin.

Toisena ostoksena ostin tollasen Vallilan kierre vihkosen n. 6€ koska oon aatellu et alkasin kirjottaa päiväkirjaa. Oon itseasiassa miettiny tätä jo jonkin tovin et ois niin ihana alkaa kirjottaa päivä kirjaa ja purkaa sinne kaikki. Toni tokas tähän et sähän voit blogiin kirjottaa tai tehä toisen salaisen päiväkirja blogin. NO EI KIITTI, kyllä päiväkirjan kirjoittaminen sen verran vanha tapa on et sen pitää olla paperilla. Oon joskus ylasteella kirottanu jotain noloa päiväkirjaa mut oonkin sillon ollu nuori ja nyt on sentään vähän eri ajatusmaailma ja se kirjotus tapa mitä sinne kirjoittaa.  Nyt vaan sit kun muistaisi kirjoittaa sinne usein ja pitäisi sen tapana. Nii sitä sit pysyis sekin "harraste".

Vihkonen ei oikein ollu mun mieleen kuvitukseltaan, sekä valikoima prismassa ei ollut mikään kummoinen niin en löytänyt mieleistäni, mutta kyllähän tuo menee ja tottakai siihen tottuu ! Sama kai se millainen päiväkirja sitä on ulkoapäin, kuhan siinä sit on sisältöä.


Tosissaan kahvittelun ja kaupassa kiertelyn jälkeen kävin hakemassa postista sen mun paketin jonka sisältä siis lötyivät yllä olevat kaksi mukia.

Muumipeikko jäällä 1999-2012 ja Niiskuneiti keltainen 1999-2012

Mukit siis molemmat ovat poistuneet vuonna 2012. Hintaa näille mukeille tuli postien kanssa 55 € Näiden kappale hinnat liikkuu kokoajan. Tarralliset mukit mitä oon nähnyt myytävän niin 20-35 € ja tarrattomat 15-25 €

Itse onneksi löysin mukit samalta myyjältä tarrallisena 25 € kipale ja 5 € posteilla. Mielestäni tein aika hyvät kaupat täysin moitteettomista tarrallisista mukeista jotka mulla vielä puuttuu. tällä hetkellä mukeja mulla on yhteensä TASAN 40 kappaletta ! Se on kyllä hurja määrä siihen että aloitin keräämisen siinä loka -marraskuussa.


Oisi kyl mukava tietää muiltakin kirjoitatteko päiväkirjaa tai ootteko harkinnut aloittaa semmoisen kirjoittamista? 

4 kommenttia:

  1. Minäkin olen alkanut miettiä päiväkirjan kirjoittamista! Olisi ihana lukea jälkeen päin omia kirjoituksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin muutaman päivän jäliltä on ollu oikein mukava kirjoittaa ja päästää vähän niitä höyryjä :3 Suosttelen kyllä alottamaan !

      Poista
  2. Nuorena tuli päiväkirjaa kirjoiteltua,mutta ei enää nykyään =)
    Kivoja ostoksia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nuorena tuli alotettua vaikka kuinka monta päiväkirjaa :D Ikinä yhtäkään en saanut loppuu kirjoitettua :D

      Poista

COMMENTS ! ✩