lauantai 7. maaliskuuta 2015

VIHDOIN NE OVAT TÄÄLLÄ


Nuuskamuikkunen vihreä sekä Pikku Myy punainen

Oon jo odotellutkin näitä mukeja joulukuusta asti. Ekan kerran kun näin mukit en tykännyt niistä yhtään mutta nyt kun niitä on nähnyt useampaan otteeseen niin ne ovat niin ihania !

Nämä tulivat myyntiin siis 1.3.2015 omat mukini ostin Tokmannista 12,50 € Nämä olivatkin suuresti haluttuja mukeja koska menin keskustan Tokmanniin, niin siellä oli ainoastaan Nuuskamuikkusta jälellä 3 kappaletta. No otin tottakai sen ja harmittelin Pikku Myytä etten saanut samalla. Kävin sitten seuraavana päivänä seppälän Tokmannissa ja siellä onneksi Myytä olikin, mutta vain 2 kappaletta. Nyt ne on minun ja ei onneksi tarvitse niiden perässä juoksennella enää (Nämä mukit tulevat siis jatkuvaan tuotantoon että ei hätää jos et ole omaasi vielä saanut, kyllä kerkeät saamaan).

4 kommenttia:

  1. Ihanat muumit ♥ Ja nuo Pikku Myyt on hauskoja! Itseltä puuttuu vielä vihreä Pikku Myy, mutta vielä joskus saan senkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seuraavana mulla on hankinnassa saippuakuplia (se missä pikku myy puhaltelee kuplia). Sit on kaikki myy aiheiset mukit hommattuna, pakko ne on söpöimpiä kaikkien pinkkien mukien jälkeen :D

      Poista
  2. On ne vaan niin ihania! :-) Multa puuttuu vanhoista ruskea nipsu, iltapurjehdus ja se vanha joulumuki missä muistaakseni Muumipeikko ja Niiskuneiti istuu sillan kaiteella.. Sitten tietysti tosi vanhat ja kalliit, mutta niitä en edes mun kokoelmaan tavoittele :-) Mäkään en ensin tykänny yhtään näistä uusista, mutta nyt oon lämmennyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iltapurjehdus on kans mulla "halutuimmat" listan käressä, se on vaan niin hieno!

      Poista

COMMENTS ! ✩