sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Kerta kaikkiaan MAHTAVA ilta


Pitkästä aikaa pääsin lähtemään ulos tuulettuu. Jo kaksi viikkoa oon toitottanu kaikille et yhyy haluan kattoo perjantaina 17.4 Adi L Haslaa ja Mäkkiä, Escapeen. No kukaan ei oo jaksanu lähtee kattoo koska ei kuuntele niiden musaa tai on muuta hommaa jo sille päivälle. Mulla oli illan tekemiset ihan auki kunnes töistä päästyäni järkättiin Reetan kanssa BKlle treffit ja jäätiin sinne syömään jätskit ja lähdettiin ajelemaan.

Jotenkin kummassa sain houkuteltua Reetan lähtemään mun seuraksi, ja näinpä Reeta hommas kuskin ja lähdettiin auton kyytiin istumaan illaksi ja siitä n. kahdentoista aikaan yöllä kattomaan vähä Adia ja mäkkiä. Liput oli Escin perus 7 + 3 e joten ei nyt niin yli paha hinta tästä kaksikosta. Yllätyksenä tuli et siellä oli myös esiintymässä Ruma sekä Nick- E Maggz. Joten ei haitannut kyllä hinnan puolelta yhtään. Mukavaa oli mutta illan jälkeen vielä mukavampaa on hakea ruokaa ja mennä kotiin tutimaan.

Illan aikana ei hirveen "kovia lärvejä" voinut rueta vetämään koska lauantaina oli minun ja Tonin vuosipäivä joten ihan iisisti mentiin. Tästä vuosipäivästä tulossa myöhemmin lisää. 

3 kommenttia:

  1. Mä en niin kestä ku nään ne VASTA loppukuusta Oulussa mut ehkä jaksan oottaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ehkä meen kattoo myös Muhokselle saa nähä... <3
      xoxo Mella

      Poista
    2. Onneks nää on tosi usein jkl keikkailee :D melkei joka kuukaus tyylii :D viimekuus olin kattoo nick-e maggzia ja sitä ennen Adia :D

      Poista

COMMENTS ! ✩