keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Mitä kuukausi toi tullessaan?

Tosissaan olen pitänyt hieman hiljaiseloa tässä viime kuussa, koska en oo keksinyt tapaa mieten laittaa kuvia koneelle kännykästä, koska tavat mieten ennen olen laittanut eivät enää toimineet uuteen puhelimeeni. Joten en ole päässyt jakamaan mitään tänne blogin puolelle. Viime kuussa tapahtuikin aika paljon kaikenlaista, joten aijon siis tehdä postauksen lyhyesti mutta ytimekkäästi kuvien muodossa.


Ostin siis viime kuussa Sony xperia z2 puhelimen minun vanhan Samsung S2 Plussan tilalle. Puhelin on ollut minulla nyt vajaan kuukauden mutta olen ihan rakastunut ja puhelin on todella hyvä. Kamera on todella suuri (20.7 mpx), muistia puhelimessa itsessään on jo paljon, puhelimen suuri koko on plussaa sekä uusi käyttöjärjestelmä lollipop on tullut tähän puhelimeen ja se on mahtava. Mietin varmaan kahteenkymmeeneen kertaan otanko vaiko en, koska oon aina ollu nokia ja samsung fani niin ei sony ole koskaan tullut kuuloonkaan. Tonin höynäytyksen takia sit puhelin lähti matkaan Gigantista hintaan 300 €


Käytiin Tonin kanssa 13.3 Escapen VIBE clubin 1 vuotis synttäreillä. Tarjolla paikan päällä oli ilmaiseksi kuoharia sekä kakkua  muuta pientä syötävää. Ihan mukava ilta oli kaiken kaikkiaan, ehkä illalta eniten odotin Nick-E Maggzia.


1. Voitin 220 energian arvonnasta selfie tikun 2. Ebaysta tilaamani söpöt kuoret tulivat viimein postissa uuteen puhelimeen 3. Muumien Juhlahetki kannu jonka sain äidiltäni 4. "Tuliaisia" mummulta ja tädiltä pandan tehtaalta


Woohoo voitin liput Colors Festivaaleille 10-12.7.2015 !! Tämä helpottaa todella paljon tulevaa festari kesää, ei tarvitse kuluttaa rahaa moniin eri festari lippuihin kun voitin liput jo yhdelle sellaiselle.

Vou tää ei voi olla mahdollista.. Alku kuusta voitin Selfie tikun, pari viikkoa sitten voitin asteen 2.0 keikalle liput minulle sekä kaverilleni, ja nyt tämä wou ei voi olla parempi kuukausi takana sit !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩