sunnuntai 13. syyskuuta 2015

Ihana syksy


Syksyn kovin juttu tällä hetkellä mulla on tosiaan Iittala. Mariskoolit, kastehelmi tuikut sekä Alvar Aallot. Näissä jokaisessa on niin ihana polttaa syksyn pimenevissä illoissa tuikkuja, en kestä miten hienosti ne valaisevatkaan.

Vaikka eletään vasta syyskuun alkua ja kaunein ruska ei ole vielä saavuttanut, niin kyllä olen polttanut varmaan nelisenkymmentä tuikkua jo. Joka ilta palamassa on 6-10 tuikkua ympäri kämppää. Mukavempi ja tunnelmallisempi viettää aikaa pimeässä kynttilän loisteessa kuin perus valon alla kuluttamassa sähköä.

Olen saanut tädiltäni lahjaksi PartyLiten tuoksu tuikkuja vaikka mitä tuoksua, niin niitä sitten olen poltellut ja tuoksutellut. Juuri tokaisin tädilleni että olen kuluttanut jo loppuun muutaman joten hänpä sitten ilahdutti minua ja oli tilannut minulle niitä samaisia lisää ja kuulema lähettää minulle postissa Jyväskylään.


Nyt oli tullut uutukaisia tuoksuja kynttilöihin ja nämä tuoksut houkuttelevat minua niin paljon. Nyt syksyksi nämä olisi juuri sellaiset tuoksut mitkä olisivat täydelliset pimeään ja kylmeneviin iltoihin. Mutta tosiaan näitä en tule saamaan tädiltäni, mutta mieleni tekisi tilata kyllä itse. En ole koskaan itse partyltä tilannut joten en tiedä heidän systeemeistä mitään. Mutta ehdottomasti jos rakastatte tuoksu kynttilöitä niin kannattaa tutustua näihin valikoimiin. 

2 kommenttia:

  1. kiva postaus :)! kuulostaa ihanilta nuo tuoksukynttilät ♥ Pitääpä itsekkin alkaa nyt syksyksi taas hamstraamaan kynttilöitä ja tuoksu kynttilöitä :)

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩