tiistai 19. tammikuuta 2016

Uusi vuosi 2016






Toivottelen nyt oikein ihanaa uutta vuotta näin pari viikkoa jälkikäteen, mutta eihän tässä mihinkään kiirus olekkaan että pitäisi heti kaikki toteuttaa. Se taitaakin olla mun motto tälle vuojelle.

Esimerkkinä siitä että mulla on hirveä hinku saada järjestelmä kamera. Mutta kun missasin viime vuoden lopussa black friday tarjouksen Olympus pen e-pl 6 kamerasta (199e). On jäänyt harmittamaan minua todella paljon niin olenkin tehnyt itselleni lupauksen että kun silmääni osuu sika upee tarjous joko Canonin, Nikonin taikka Olympus pen sarjan kameroista. Niin tartun tarjoukseen. Olen tässä jo tovin odotellut kameran ostoa, joten miksi ei odottaa vielä hieman lisää.

Uudelle vuodelle minulla niinkään ei ole lupauksia mutta koitan katsoa mitä suuhuni pistän että saan pidettyä tänä vuonna kiinni edellisien vuosien lupauksista että koitan laihtua. Mikäli tänä vuonna tulisin jaksamaan aloittaa kunnon lenkkeilyt jne niin eiköhän se homma ala luistamaan.

Uutta vuotta vietin Tonin kanssa kotona, hyvän ruuan, rakettien, alkoholittoman kuoharin voimin. Loppuillan huipennukseksi menin vieläpä töihin. Mielestäni ei paremmin olisikaan voinut toivottaa tulevaa vuotta vastaan ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩