maanantai 19. syyskuuta 2016

Ponke's Karhu kangaskassi






Oon ettiny kauan sellasta mun näköstä kassia jota voi kulettaa muuten vaan mukana taikka kaupassa käydessä kantaa ostokset. Noh en oo löytäny sellasta koskaan, mutta kaupungilla nähdessäni eräällä tytöllä näin juurikin tämän karhu kassin. Muistin että tarvitsen kassin, ja juurikin halusin kyseisen kassin. Nopeasti googlaillessani löysinkin tämän kassin ponkes nettikaupasta, ja millä hinnalla... ! Vaivaset 5€ (+ postit n.5€), olin siis varautunut kassin maksamaan n.10-20 €.  Joten ostinpa siis itselleni etukäteen pienen synttäri lahjan.

Kassini harmillisesti ei päädy joka päiväiseen käyttöön, vaan kassissa kulkeentuu kuvataide tarvikkeita piirustus/maalauskurssille jossa käyn joka maanantaisin. Toki pakko mun joskus tää ottaa käyttöön kun yhdistelee vaatteita sopivaan laukkuun. Harmittaa kun kassi mustana oli loppunut, mutta todellakin sellaisen aijon ainakin hankkia, koska musta on aina musta ja käy kaiken kanssa. Toki sit kiinnostais tilata fiorellasta sellanen kalju kangaskassi. Nooh aika näyttää mihin sit loppujen lopuksi päädyn, toki mulle saa ehdotellakkin sopivia kasseja !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩