lauantai 26. marraskuuta 2016

NYX COSMETICS LOVEE


Matte Lipstick "21 Butter" > € 9,50 (-20%)
Matte Lipstick "15 Whipped Caviar" > € 9,50
Matte Finish, Long Lasting Setting Spray 60ml > € 10,50
Soft Matte Lip Cream "23 Berlin" > € 8,50
Wonder Pencil "01 Light" > € 5,90
Lip Liner Pencil " SPL857 Nude Beige" > € 3,50

Tuotteina mattapunat osottautuu mun lemppari tuotteiksi näin muutaman tuotteen omistajana, mutta monen käyttökerran jälkeen olen huomannut että puna pysyy kyllä huulilla pitkään. Ellei justiinsa syö ja juo, sillon joutuu sitten vähän korjailemaan ja lisäilemään. Soft matte cream taas ehkä kuivahtaa hitaammin huulille mutta tuote on kyllä tasaisempi huulilla kuin matte lipstick.

Toinen lemppari ehottomasti on viimeistely suihke jonka valitsin mattana, koska mun iho on niin rasvottuva ja töissäkin kaikki varisee heti ensimmäisien tuntien aikana jo pois ellei korjaile sit päivän mittaan. Niin tämä tuote on kyllä mullistanut maailmani.. Tätä kun aamusella meikin päälle suihkauttaa kaksi kertaa niin meikki kiinnittyy ja ei edes päivän aikana töissä lähde meikit katoamaan !

Wonder pencil oli ihan uutuus, en oo koskaan kuullukkaan ja enkä todellakaan käyttänyt. Niinpä hintansa puolesta se lähti kotia matkaan. Kynä tosiaan on kunnon monitoimituote kirkastaa katsetta samalla kun poistaa silmän sisänurkan punaisuutta, huulten ulkorajaukseen, sekä pienien virheiden korjaamiseen iholla. Lupaava tuote.

Lipliner puolestaan on tuttu ja tuote on mielestäni ihan hyvä. Värinä valitsin ehkä liian vaalean mielestäni. Mutta seuraavan ostan sitten tummempana.



GOSH Lip Gloss "0055" > €9,90 (-70%)
RIMMEL Kate Contour Palette "001 Golden Sands" > € 10,90(-25%)

Näistä ehottomasti oli saatava kotiin tuo Rimmelin contour palette, koska etsin kauan liikkeen läpi josta löytäisin itselleni puuterimaisen paletin jossa löytyisi juurikin highliter, contour ja puna. Hinta ei ollut paha alennuksineen ja netissä kävin lukemassa muutamia arvosteluja ja tuote osui varmaksi valinnaksi. Käytössä tää on ollu mulla joka päivä, ja en menis vaihtamaan. Kymppi valinta ! 


GOSHin huulikiilto taas oli jonkinlainen heräte ostos hintansa puolesta. Mutta sävy ja shimmerit loppujen lopuksi sai mut ostamaan sen. En oo oikein koskaan tykännyt tahmaisista kiilloista. Mutta nyt uuden meikkauskauden alussa pitää kokeilla jotain inhokkejakin, niin pakko !


Liityin Facebookissa Nordic Style & Beauty ryhmään ja sen myötä mulle on tullut meikkihulluus. Lemppari sävyissä nudet ja ruskeat ja niiden eri sävyt. Muutamien ystävien kehujen kautta uskaltauduin sokkarilla ekaa kertaa NYX:in pisteen eteen ja nykäisin myyjää hihasta antaakseen minulle neuvoja minkälaiset punat minulle sopisivat ja koska tarvitsin uutta punaa illan juhliin tässä kuukausi takaperin. Myyjä heti rupesi sieltä etsimään tummia violetin sävyjä, itse ihan säikähdin ajatusta. Mutta kyllähän ne olisivat minulle sopineet hyvin. Seuraavana törmättyäni violetin vaihtoehdon, hän rupesi etsimään tummia ruskeita sävyjä. Sieltä kyllä löytyi monia must sävyjä, mutta ei sitä mitä illaksi etsin. No sieltä sitten löytyi tuo Butter sävyinen matta puna ja rakastuin siihen. Se oli aivan pakko saada ja laitta illalla huulille. Hintakaan ei ollut paha koska sokkarilla oli jokin tervetuloa uudet liikkeet alennus -25% kaikesta.

No sen kerran jälkeen lähtikin ihan käsistä ja pakko ollu aina kaupungilla käydessä nappamassa pari tuotetta. Mulla jopa nyt pitkästä aikaa kiinnostaa meikata ja laittaa itseään kunnolla. Olinkin kadottanut jotenkin sen halun panostaa. Mutta niin kai se on et vanhat jutut nyt roskiin ja uudet tilalle, ehkä sieltä se into taas tulee ! Mulla kyllä kauheesti on kaikkee mitä haluaisin tilailla netistä, mutta menis kyllä koko omaisuus jos alkais tilailla kaikkee.



Huomasin kuvien lisäämis vaiheessa että tosiaan punat ja swatsit on menny väärinpäin kahden ensimmäisen osalta mutta hups ei se mitään. Tosiaan tässä vähän swatseja mun NYX:in uutuukaisista elikkäs mattapunat Butter sekä Whipped Caviar, soft matte cream Berlin ja viimeisenä ihana kimalteleva GOSH:in Lip Gloss. Mä oon kyllä niin onnellinen näistä et ostin ja tutustuin. Nimittäin löysin itsestäni sen naisellisen Janitan joka osaa käyttää jopa punia eikä sitä huulirasvaa niinkuin aina !

Joko olette hankkineet NYX:in tuotteita? Mitkä ovatkaan teidän lemppareitanne? Omani taitaa tällä hetkellä olla tuo Butter sävyinen matta puna, LOVEE.

3 kommenttia:

  1. Olipa kiva ja mielenkiintoinen postaus! Mä olen aika untuvikko NYX:in tuotteiden kanssa, toistaiseksi multa löytyy vain muutama Jumbo Eye Pencil sekä Born to Glow Liquid Illuminator joista olen kyllä tykännyt kovasti, jälkimmäinen varsinkin on tosi riittoisa ja ihan minimaalinen tippa riittää tuomaan hehkua kasvoille :) Mä olen haaveillut jo pitkään noiden kyseisen merkin mattapunien perään, kuivattaako ne huulia miten pahasti vai onko enemmänkin hoitavia? Mulla on huulten kanssa aina se ikuinen ongelma ympäri vuoden, että ovat tosi kuivat ja tarvitsen aina kosteuttavia ja hoitavia punia. Myös mä olen pikku hiljaa alkanut taas uudelleen kiinnostua meikkaamisesta ja ylipäätään hyvinvoinnista ihan eri tavalla ja just viime viikonloppuna heittelin surutta tyyliin sopimattomia ja vanhentuneita meikkejä roskiin ja tein listaa uusista hankinnoista. Nyt pitää vaan olla tiukkana ja yrittää säästää tarvittaviin eikä sortua heräteostoksiin :D

    VastaaPoista
  2. NYXin tuotteet on kyllä ihan mun uusia lemppareita, täällä Ausseissa ne on vielä halvempiakin, kun Suomessa! Tuon viimeistelysuihkeen oon aatellut hankkia, mut en kyllä vielä oo saanut aikaiseksi :D

    http://fiiaelina.blogspot.com.au/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis aivan ihana et nää rantautu suomeen, tyhmänä en vaan aijemmin hoksannut ostaa testiin. :D Kannattaa kyllä hankkia se suihke !

      Poista

COMMENTS ! ✩